Tuesday, March 3, 2009

Demam

27/2

Dari pagi mmg bdn aku rasa x sedap..sakit belakang ngan sakit pinggan mmg tahap Gaban la..
dh sbb x tahan aku p la ambik ubat kat klinik Koh..Dr kasi Uphamol, ubat selsema ngan ubat batok..ok la skit..

Lunch time aku merayap kat Ampunk Park..Leh plak mkn kuetiow sup..Dah la tauke viatnamese tu mcm ngan P**D*k. Nak business kuetiow pun pilih kasih gak..
Mat Saleh dilayan2 baik Nyer..Siap panggil sayang lagi.. Dah la tu, siap dia plak mengarah aku suruh p tukar duit kecik. Dah ko tu business, ko la yg patut provide change..Apahal aku yg customer ni nk kene susah payar p tukar..Memang tu la kali terakhir aku beli kat situ..
X sedap pun..x rugi pun kalau x mkn kat situ..

Berbalik pasal Demam ni..Masa aku tgh meeting ngan bos aku, Ya Allah, aku dh rasa mcm dlm peti sejuk dah..Memang sampai nak beku dah..Kuar jer meeting room, aku ni gatal plak g cuci tgn, mmg pas 2 cam kene siram ngan air batu la..Menggigil x ingat dunia.. Rasa cam nak pitam jer..Mujur ada Sue Chemin yg sudi membuat air milo panas, meminjamkan jaket dan sock kat aku..

Demam aku berlanjutan sampai malam..Si Yeen pun demam juga..sampai menggigil dia dlm buai..Laki aku dah panic, tgk dia menggigil..So kami pun terus bawa p Emergency kat Ampunk Pu3.Kene le masuk ubat kan B**T** :-)Alhamdulillah.. Kami 2 berdua dah sihat sekarang..Janganlah demam lagi pas ni.. Seksa bebbb

2 comments:

  1. isk...
    hati2 sket kat anak2 klu demam...
    takut tarik jer....

    take care *_*

    ReplyDelete